8 Mayıs 2012 Salı

Arkadaşlar...



Bu yazıyı neden yazdığımı paylaşmalıyım önce :)
Şöyle ki bir arkadaşım adı İlknur böyle balina yutmuş gibi konuşan kızlar var ya :) kendisi onlardan :) neyse bu kızın bana bi iyiliği dokundu işte ben bu kızın samimi olmadığını sadece vakit geçirmek için yanımda olduğunu falan düşünüyordum malumunuz şimdiki arkadaşlıklar vakit geçirmek için candan dost kardeş yok en azından benim çevremde :( Ama öyle değilmiş bana bu iyiliği yapıyorsa beni dinlemiş,anlamış,ve çözüm bulmak için çabalamış demektir :) bu da benim için çok önemli insanların size değer verdiğini bilmek ve gerçek bi arkadaşınızın olduğunu bilmek gerçekten çok güzel demem o ki siz siz olun kimseye ön yargıyla yaklaşmayın bazen bazı arkadaşlar hiç umduğunuz gibi çıkmayabiliyor tabi bunun tam ters ide olabilir çok sevdiğiniz yakın dostunuz sizi arkanızdan da vurabilir tabii ama burada da sizin kaybedeceğiniz hiç bir şey oluşmayacaktır diye düşünüyorum. sonuç olarak yanlış yapan o ve sizin arkadaşlığınızı kaybetmek ona en büyük ceza olacağından eminim o yüzden çevrenizdeki insanlara ön yargıyla yaklaşmayın sonrasında üzülürüm diye düşünüp insanları sevmekten korkmayın :) evrene olumlu mesaj gönderin falan bu evrene mesaj olayı nada çok gülüyorum ya :)
Sizinde hep gülmeniz dileğiyle ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder