16 Aralık 2012 Pazar

Ünlülere öz eleştiri (Varan 1)

SERENAY SARIKAYA 


Ben bu kız'ı bi türlü çözemiyorum arkadaşım...
Bi kere çook güzel orasını kimse benimle tartışmasın! Gerçi göğüsleri ve burnu estetikmiş :)
Ama şöylede bi gerçek var ki ben bu kıza çok üzülüyorum neden ? Şimdi bu bizim şeyle çıkıyodu ya neydi o tolgahan sayışman yakışmıyolardı doğruya doğru :) yada ben çocuğu beğendiğim için yanına yakıştıramıyodum artık nedir neyse işte bunlar ayrıldı ama ben biliyorum bu hala onu seviyor bunu nerenden uydurdun die sorarsanız röportajlarından yani tolgahan'la ilgili bişey sorulduğu zaman genelde kafasını öne eğip cevaplıyor he bide sevgilisini rol arkadaşına kaptırdı falan diyorlar çok kötü bi durum bence bu ama ben size söyliyim o tolgahan'la o büyük dudaklı kız varya onlar kesinn ayrılacaklar dediydi dersiniz :)


Hem bu kız güzel deyil ki ya neydi adı du bi bakıyım google amcaya heh selen soyder bence bizim yeşim buna bin basar :) ama benim serenay da çözemediğim bu kız gerçek hayatta iyimi yoksa kötümü bence iyi, diyorum ama kötü rolünüde öyle güzel yapıyoki abi adamın iyi olduğuna inanası gelmiyo :)

Genelde çok güzel giyiniyo  vücudunu özelliklede göğüslerini ön plana çıkarmayı sevdiği bariz belli bi kaç defilesinde transparanı abartıp anadan üryan denebilicek şeylerde giyiyor gerçi ama :) tarzını beğeniyorum. Amaaan o vücudunu sergilemeyecekte benmi sergileyeceğim allaa sen :)


Uzun lafın kısası kızımız melek yüzlü şeytan mı şeytan yüzlü melek mi, sevsem mii sevmesem mi bilemediğim ünlülerden :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder