17 Ocak 2014 Cuma

Can't Remember To Forget You - Shakira Ft. Rihanna



Abi çok iyi yaa!  İki dev birleşti.
 Cant Remember To Forget You - Shakira Ft. Rihanna : Merakla Beklenen ' Can't Remember To Forget ' Yayınlandı. 
Shakira ' ya müzik dünyasının bir diğer yıldızı Rihanna ' nın eşlik ettiği ' Can't Remember To Forget ' adlı şarkı yayınlandı! 

Grammy ödüllü şarkıcı ve besteci Shakira, yeni albümünü 25 Mart ' ta Sony Music etiketiyle yayınlayacağını açıkladı. 

Geçtiğimiz ay Los Angeles ' da video çekimleri için bir araya gelen ikilinin yer aldığı ' Can't Remember To Forget ' videosunun yönetmenliğini ise müzik dünyasının önde gelen isimlerinden Britney Spears, Chris Brown ve Lady Gaga ' nın da videolarını çekmiş olan Joseph Kahn üstleniyor! 


İşte o klipten ilk görüntüler



Sözler :
I left a note on my bedpost
Yatağımın üstünde bir not bıraktım
Said not to repeat
Tekrarlamamanı söyledim
Yesterday’s mistakes
Dünkü hataları
What I tend to do
Sana baktığımda
When it comes to you
Sana geldiği zaman
I see only the good
sadece iyileri görüyorum
Selective memory
seçilmiş anıların
The way he makes me feel, yeah
bana hissettirdiği, evet
Gotta hold on me
beni tutmak zorunda
I’ve never met someone so different
daha önce böyle farklı birisiyle tanışmamıştım
Oh here we go
işte başlıyoruz
He a part of me now
o benim bir parçam şimdi
He a part of me
o benim bir parçam şimdi
So where you go I follow, follow, follow
o halde nereye giderse takip ediyorum
, oh, oooh, ohOh, oh, oooh, oh
I can’t remember to forget you
seni unutmayı hatırlayamıyorum
Oh, oh, oooh, oh
Oh, oh, oooh, oh
I keep forgetting I should let you go
unutmaya devam ediyorum, beni bırakmalısın
But when you look at me
ama ne zaman sana baksam
The only memory is us kissing in the moonlight
tek hatıram ay ışığının altında öpüşmemiz
Oh, oh, oooh, oh
Oh, oh, oooh, oh
I can’t remember to forget you
seni unutmayı hatırlayamıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder