17 Ocak 2014 Cuma

YENİ YIL YENİ BLA BLA BLA ...




Yeni yılın ilk ayında muhteşem şeyler yaşıyorum bu yıl bana çok iyi gelecek sanırım falan diye konuşmayı çok isterdim gerçekten ama böyle bir şey yok bu saçma bir şey zaten...
yeni yılın bir önceki aydan bir önceki senden ne farkı var ? Hiç...
hayatımızda bir şeylerin değişmesini istiyorsak önce kendimizi değiştirmeliyiz, değiştirmeliyiz insan neyse odur abi bence değişmez yada ben değişemem bilemiyorum her neyse bunun için yapmamız gereken etrafımızdaki insanları değiştirmek her gün yaptıklarımızı monoton olan şeyleri mesela her akşam tv izlemek yerine bir kitaba başlamak yada haftanın bir gününü sinema günü seçip film izlemek yada sinemaya gitmek yeni kurslara yazılmak yeni insanlarla tanışmak gibi.
Bunları neden mi yapmalıyız hani şu yeni yıldan beklediğimiz umutlar var ya heh işte o umutların gerçekleşmesini yeni yıl sağlamaz. Biz sağlamalıyız en azından denemeliyiz. Çünkü umutlarımız biz çabaladığımız da gerçekleşir. Ne demiş Atiye ablamız neye inanırsan bri gün onu yaşarsın :)



Bu video dada görüldüğü üzre küçük abla büyünce süperstar olacak :) Hırkayı sallayışından belli :) üstelik dansçısı bile var :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder